czwartek, 19 października 2017

Kolorowy Zawrót Głowy - Szmaragdowy

Cześć :)

Zapraszam Was na mój pierwszy wpis z serii "Kolorowy Zawrót Głowy"!





Tzn teoretycznie pierwszy, a praktycznie to drugi, bo wcześniej był już "post roboczy" w którym króciutko napisałam Wam jak wyglądać będzie ten cykl wpisów. Jeśli go przegapiłyście, to dla przypomnienia kliknijcie i poczytajcie: 👉Kolorowy Zawrót Głowy👈.

No i tak jak obiecałam - to Wy głosujecie i wybieracie jaki kolor ma się pojawić następny!



Powiem Wam, że za pierwszym razem wybrałyście kolor, który od dawna chciałam pokazać - szmaragdowy. A czy może być lepszy lakier, niż taki, którego nazwa to właśnie Szmaragd? :D



Nie przedłużając już dłużej wstępu, przedstawiam lakier Zila Flash - 202 Emerald!



Co pierwsze rzuca nam się w oczy, to bardzo prosty a zarazem elegancki design buteleczki - jest na niej logo firmy, a z tyłu kilka podstawowych informacji m.in. pojemność (8ml) czy numer lakieru.



Po odkręceniu okrągłej nakrętki ukazuje się naszym oczom niezbyt szeroki pędzelek, który umożliwia bardzo precyzyjne rozprowadzenie lakieru pod same skórki. 



Konsystencja jest z rodzaju tych średnich, odrobinę w kierunku gęstszej, ale absolutnie nie utrudnia to malowania. Wręcz przeciwnie - lakier grzecznie sunie za pędzelkiem i nie zalewa skórek. Emalia jest na tyle fajna, że praktycznie nie było potrzeby poprawek!




Moim największym zaskoczeniem było ... krycie! Dacie wiarę, że na zdjęciach jest tylko 1 (słownie: jedna) warstwa?!?! I to wcale nie była jakaś super gruba warstwa, tylko taka normalna. Absolutnie uwielbiam takie lakiery! (ps. nadaje się do stemplowania - ale o tym w osobnym poście, bo dziś i tak dość dużo zdjęć wrzuciłam ;D). 



Ostatnią rzeczą o której wspomnę, to chyba jedna z ważniejszych cech lakieru, a mianowicie kolor. Wszak to właśnie on jest w tytule dzisiejszego wpisu :)




Mamy tu do czynienia z piękną, szmaragdową, butelkową, ciemną zielenią w której znajdziemy całą masę holograficznych drobin. Efekt holo jest bardziej rozproszony niż liinearny. Oczywiście w słońcu mieni się przepięknie tęczą.




Dodam jeszcze, że lakier zmywa się bezproblemowo i nie barwi skórek ani paznokci. 




Lubicie takie szmaragodwe błyskotki? 

Jeśli tak, to przypominam, że lakier można kupić w sklepie Drogeria.pl. (konkretnie 👉TUTAJ👈).  

Poniższy baner przeniesie Was do strony sklepu:

Aha! Mam jeszcze dodatkową super informację! Aktualnie Drogeria.pl obchodzi swoje urodziny i z tej okazji przygotowała dla wszystkich klientów kod rabatowy. Wystarczy, że wpiszecie w koszyku hasło: URODZINY a ceny wszystkich produktów zostaną obniżone do -25% :)




A na koniec zapraszam do komentowania i głosowania  jaki kolor mam pokazać następnym razem. Zostały Wam do wyboru takie kolory jak: 



- BIAŁY, 
- SREBRNY,
- ZŁOTY, 
- ŻÓŁTY, 
- POMARAŃCZOWY,
- KORALOWY,
- CZERWONY,
- BORDOWY,
- RÓŻOWY,
- FIOLETOWY,
PURPUROWY,
- NIEBIESKI,
- GRANATOWY,
- MIĘTOWY,
- ZIELONY, 
- SZMARAGDOWY,
- BEŻOWY,
- BRĄZOWY,
- SZARY,
- CZARNY. 

Macie czas na oddawanie swoich głosów do 23 października do 23:59 :). Czas start!


Do usłyszenia!

Nail Crazinesss

37 komentarzy:

  1. Wow, genialne krycie! Ja jestem za beżem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krycie jest zabójcze! Niełatwo znaleźć jednowarstwowca i to jeszcze tak pięknego :)

      Usuń
  2. Ja głosuje też za beżem :) a odnosnie lakieru - ojejuu jeeejjjuuuu ale slicznosci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow this is absolutely stunning!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentuje na paznokciach, miałam kiedy podobny z GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie się go nosi. GR nie kojarzę w takim kolorze.

      Usuń
  5. Świetny, uwielbiam taką butelkową zieleń i holo klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG, this nail polish is a dream. Love it's holo effect and all the beautiful shimmers! You captured perfectly it's beauty in the pictures!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 😘 I think it's even more beautiful in real life ☺

      Usuń
  7. U mnie wygląda na bardziej grafitowy, niż szmaragdowy, ale to pewnie kwestia ustawień monitora. :) Tak czy taki - pięknie się mieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękniś z niego ;) ja lubię czerwień i na nią głosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, na żywo jest jeszcze piękniejszy, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam! To właśnie po Twoim poście wpadł na moją chciejlistę 😜

      Usuń
  10. Gorgeous colour, it looks so beautiful in the sun! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajniusi jest :) Głosuję na beż <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudeńko 💖 pięknie się błyszczy💎

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny *.* Za to krycie mogłabym go pokochać :) Głosuję na kolor szary ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. That is very classy and pretty. I like the rainbows, as always :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolorek! Bardzo lubię holo :)

    OdpowiedzUsuń